Nowe M. "przed i po"... KUCHNIA...


Dzień dobry!

Po salonie, który pokazałam Wam tutaj ---> 
kuchnia to kolejne pomieszczenie, które udało mi się już urządzić.






"Noooo, piękne Zakopane" - powiedziałam kiedy zobaczyliśmy naszą nową kuchnię... ;)


 



Brudne ściany, leciwa boazeria, i gumolit przykrywający parkiet, który w tym pomieszczeniu okazał się być nawet w dobrym stanie - z tym musieliśmy się zmierzyć...

Troszkę Nam zajęło, żeby zrobić to wszystko co zaplanowaliśmy a nasz plan obejmował:

- odświeżenie parkietu,
- malowanie ścian na biało,
- malowanie boazerii na biało,
- malowanie grzejnika,
- malowanie karnisza,
- malowanie parapetu,
- wymiana lampy i...
- montaż nowych mebli.

"Zakopanego" (chociaż mieszkamy w górach, uwielbiamy góry, styl góralski itd.) już nie ma! :)))

A co jest?

Nasza przytulna kuchnia.
Przytulna?
























Miejsce nad stołem daje mi duże pole do popisu... coś czuję, że dekoracje tutaj będą zmianiały się szybciej niż mi się wydaje ;DDD

Oto nasza kuchnia Kochani... 

Przytulna? 

rowerowa blaszka od: http://wydziwianki.blogspot.com/
plakat -There is no place like home- od: http://zloteplakaty.pl/
przelicznik kuchenny od: http://www.mypinkplum.pl/


Miłego dnia i do następnego!

25 komentarzy:

  1. Bardzo przytulna! Jasna, klimatyczna, ciepła! Genialna metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mamy podobne odczucia... ;)
      Dziękuję :) :*

      Usuń
  2. Swietna metamorfoza :) A jak jest zrobiony napis : Eat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Litery napisałam markerem olejnym na moich brzozowych plastrach :)

      Usuń
  3. Ja w moim mieszkaniu też musiałam zmierzyć się z boazerią. Twoja kuchnia wygląda rewelacyjnie, jest jasno, przytulnie, naturalnie, no i masz to oczym ja marzę-kącik jadalniany z prawdziwego zdarzenia :) Super dodatki. Bardzo podoba mi się pomysł z oprawionym kuchennym przelicznikiem. To jest to czego zawsze szukam a co powinno być zawsze po ręką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też malowałaś na biało? ;)
      Ten mój kacik to jeszcze nie to czego chcę w tym miejscu ale i tak też mi sie podoba ;)
      Przelicznik to dla mnie podstawa - takiej nogi do pieczenia i gotowania jaką ja jestem to świat nie widział hahahahaha ;)
      Miłego wieczoru :)

      Usuń
  4. Twoja odnowiona kuchnia wygląda rewelacyjnie :) Jaką farbą malowaliście boazerie ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj bardzo przytulna :) Drewno + biel to połączenie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowa. Widać charakter właścicielki :) Bardzo fajowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać co właścicielce w duszy gra... ;)
      Miłego dnia!
      :)

      Usuń
  7. Piękna kuchnia! Bardzo fajnie wygląda szary regał i ściany też super! Zastanawia mnie czy nie mamy mebli kuchennych z tej samej serii ;-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko możliwe ;)
      Bardzo mi miło!
      Dziękuję :)

      Usuń
  8. Przytulna!
    Wiem, jaka jest różnica, kiedy pomaluje się boazerię, bo moja mama w tym roku zrobiła to samo ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. No kuchnia ładna;)))) najlepszy plakat to ,,Uwielbiam gotować...." i drewniana podstawka e&m;))))

    OdpowiedzUsuń
  10. To się nazywa metamorfoza! Fajnie, że nie zrywałaś boazerii, tylko ją pomalowałaś:) Dodatki cudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym, że boazeria zostaje wiedziałam od samego początku ;)

      Usuń
  11. Przemalowanie boazerii na biało to genialne rozwiązanie :)
    Wiele osób mieszkając w starych domkach czy mieszkaniach pewnie posiada ten wynalazek lat 80tych ;)
    Puszka farby wystarczy by powrócić do teraźniejszości :)
    Pięknie Edi! :) I te drewniane plastry - love <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - puszka białej farby i teleportujemy się do teraźniejszości ;)
      Szkoda nam było pozbywać się jej, i teraz wiemy, że to była dobra decyzja :)

      Usuń
  12. Wow jak zwykle super ,zmiana nie do poznania 😆 Zobacz jak dzięki białej farbie kuchnia optycznie się powiększyła 😆 Wykonaliście masę dobrej roboty , brawo 👏

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 It's cosy here ... , Blogger