Zwierzyna od Dziadzia...



Dzień dobry!

Dawno, dawno temu pokazywałam Wam tutaj rysunki naszego dziadzia Janusza.. pamiętacie może Boba, Sama i Tomka?
(dla tych którzy nie pamiętają ;) 
----> 


Zachwyciałam się nimi wtedy niesamowicie i od tej pory zajmują one zaszczytne miejsce w pokoju chłopaków. 

Po jakimś czasie znowu przypomniałam sobie o talencie dziadka i postanowiłam namówić go do malowania na czarnym papierze białą kredką... tym razem jednak poprosiłam o coś bardziej dla mnie - o kolekcję zwierząt. 

Poznajcie wilka i jelenia.






Wpadłam ostatnio na pomysł, żeby wykorzystać kawałek wolnej ściany w salonie, który pojawił się po ponownym przestawieniu mebli i powiesić tam ramki z moją zwierzyną.






Do towarzystwa pojawiły się tutaj też dwie serwetki upolowane za grosze w Biedronce i oprawione w identyczne ramy.










Jak widzicie przybywa u mnie kwiatów co cieszy mnie niezmiernie.










Czyż te zwierzaczki nie są urocze?










Wilk skradł moje serce od pierwszego wejrzenia!










To nie koniec, zwierząt mam więcej ;)

Co myślicie o tych rysunkach? 
Mają potencjał? ;)


Pozdrawiam Was ciepło, a nawet gorąco bo w tym upale to można się rozpłynąć... ;)))

Do napisania!

12 komentarzy:

  1. Zdolny dziadzia, podziwiam talent. Urocza galeria. Ściskam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, co za wspaniały talent :) Piękne obrazy, po prostu piękne. Serwetki tez wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziadek się ucieszy na takie słowa :))) Pozdrawiam ciepło :) :*

      Usuń
  3. Piękne prace , zdolne ręce ma dziadek , gratulacje :) Ściana nabrała wyrazu , bardzo ładnie wygląda :) Pozdrówka ,ściskam Edi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że teraz ta ściana jest "jakaś" ;)
      Ścickam! :)

      Usuń
  4. O mamuniu jaki śliczny wilczek!!! Coraz fajniejsze kwiatki przybywają. Zwłaszxza ten dziwny na stojaku i bluszczyk!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że masz takiego dziadka - zdolnego i dającego się wykorzystać :) Świetne obrazki!
    Moją uwagę przykuła podłoga. Czy to jest popularna mozaika parkietowa, tylko jakoś specjalnie wykończona? Zdradź sekret, proszę :)
    Pozdrawiam - Elli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podłoga w mieszkaniu to stary parkiet (taka właśnie mozaika parkietowa), który wycyklinowaliśmy i pomalowaliśmy w kolorze szary antracyt :) na żywo jego kolor jest jeszcze ciemniejszy ;) w poście salon - przed i po możesz zobaczyć w jakim stanie był ten parkiet przed metamorfozą ;)
      Pozdrawiam ciepło! :)
      E.

      Usuń
  6. With passion and prayer I am sure will get happiness and success in the future. Thank you hopefully useful and inspiring each other

    vitamin penambah berat badan
    obat stroke pembuluh darah pecah
    obat batuk darah
    cara mengatasi telinga berdengung sebelah

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 It's cosy here ... , Blogger