Boys' world: szafa w kolorze...



Dzień dobry!

Nie jest sztuką zrobić sobie puszkę farby w idealnym odcieniu mięty... sztuką jest uzyskanie tego samego koloru drugi raz... ;)









Pamiętacie moją miętową komodę 
--->
poczynioną jakiś czas temu? ;)

Nie ma co ukrywać - ta mięta zawróciła mi w głowie i rozgościła się u nas na dobre... tak pięknie wygląda w połączeniu z czarnymi dodatkami...

Ale przejdźmy do sedna sprawy.

W pokoju u chłopaków między ich łóżkiem a ścianą zmieściła się nam szafa:





Niektórzy z Was mogą ją pamiętać z poprzedniego mieszkania ale tam była ozdobiona ręcznie wyklejaną żyrafą.

Tym razem chodził za mną jakiś kolor... i aż dziwne,że tyle czasu mi zajęło domyrdanie się (uwielbiam ten wyraz ;)))))) czyt. wpadnięcie na to, że...) ;) że tym kolorem jest mięta! 

Chłopaków odwiozłam do przedszkola, Izunię zapakowałam do bujaczka i rach, ciach, ciach poszłoooo ;)

No nie licząc ok. pół godziny przed malowaniem, które poszło na wymieszanie takiego odcienia mięty, którym malowałam komodę... ale udało się a efekty możecie zobaczyć poniżej.










































Teraz już wiecie w jakiej formie występuje ten nasz przypominajkowy kalendarz - wisi na drzwiach ;) 

Biały kosz na zabawki kupiłam w biedronce i napis zrobiłam markerem. 

Ehh, podoba mi się ta szafa! :DDD

Do następnego!

22 komentarze:

  1. No i extra! Fajnie dzieciaki mają z tak zdolną i kreatywną mamą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich uśmiech na twarzy i zadowolenie to najlepsza nagroda ;)

      Usuń
  2. Powiem Ci że mnie również bardzo podoba się ta szafa, takie proste metamorfozy a tyle radości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Kosz mi sie strasznie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, drugi raz uzyskać ten sam kolor - to jest sztuka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś Ty mnie widziała jak kropla po kropki dodawałam tą wiosenną zieleń do puszki z białą farba i porównywałam z resztką po malowaniu komody... czułam się jak w pracowni chemicznej... ;)))

      Usuń
    2. Dokładnie tak to sobie wyobrażałam :D

      Usuń
  5. Niesamowita jesteś i zorganizowana. Miętowa szafa jest świetna. Buziole.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z nami, kobietami chyba już tak jest że, im więcej mamy obowiązków tym lepiej sobie radzimy z nimi ;)
      Ale organizacvja to podstawa bo inaczej zginęłabym pod stertą prania, prasowania, wszechobecnych zabawek itd. ;)))
      Dzięki, że wpadłaś!
      Miłego dnia :)

      Usuń
  6. Niesamowita jesteś i zorganizowana. Miętowa szafa jest świetna. Buziole.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Świetny ten kolor i szafa bardzo nam zyskała. A kosze rewelacja. Zaglądam do Ciebie i za każdym razem szczęka opada mi na podłogę. Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi zrobiłaś przyjemność takim komentarzem... :*
      Dziękuję :)
      Miłego dnia!

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Eee, tak delikatnie ;) i tylko w połączeniu z kolorem czarnym bo z bielą za bardzo mi to wchodzi w pastele a to mi nie pasuje, ehhh... ;)

      Usuń
  9. Hehehe mała Iza uczy się od małego :) Niedługo będzie Ci pomagać przy wszystkich Twoich projektach :) Super wygląda , o niebo lepiej niż wcześniej , choć z żyrafami też jej do twarzy było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? :) teraz to "jakoś" wygląda a ni taka byle jaka... ;)
      Izabelka moja we wszystkim mi teraz towarzyszy i zdziwię się jak nie będzie kiedyś chciała sama wszystkiego malować... ;)

      Usuń
  10. Kochana! Kiedy Ty na to wszystko masz czas? Podziwiam Cię Dziewczyno :)
    Szafa, jak i cały pokój wygląda świetnie!
    Ściskam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłopaki chodzą od przedszkola a Malutka czasami śpi... ;))) a ja wykorzystuję to na 100% ;)
      Dzięki, że wpadłaś!
      :) :*

      Usuń
  11. Malutka chyba to czuje, że mamę aż nosi ;) Dlatego grzecznie śpi, żebyś mogła z pędzlem w dłoni działać.
    A wyniki tego działania są jak zwykle rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nosi, nosi... ;) a Mała taka grzeczniutka, że nic tylko działać ;)
      :*

      Usuń

Copyright © 2014 It's cosy here ... , Blogger