Nowe M. "przed i po"... SALON...


Dzień dobry!

Salon, salon, salon... ;)












W poście 

pisałam Wam jak to było z tym naszym nowym M.

Byłam wtedy w 8 miesiącu ciąży więc sprawy remontu wziął na siebie Pan Mąż i jego Tata. 
Ja głównie "dyrygowałam", zatwierdzałam efekty pracy i przerabiałam rzeczy, którymi chcieliśmy urządzić to miejsce ;)

Chcecie zobaczyć stan wyjściowy? :)

Proszę bardzo!









Dużaaaa przestrzeń a w niej parkiet w dramatycznie złym stanie (ale parkiet!), fiolet na ścianie, w oknie artystyczny nieład i urocze dywaniki na podłodze... ;)


Ściany pomalowaliśmy na biało, parkiet został odnowiony w kolorze szary antracyt, pomalowaliśmy grzejniki i zawiesiliśmy nowe czarne karnisze.

Tak powstała baza, którą urządziliśmy w większości rzeczami, które wyszły spod mojej ręki ;)

Rozsiądźcie się wygodnie bo zdjęć jest dużo... ;)

START!








































































Uff, to się rozpędziłam z tymi zdjęciami... ;)

Stali czytelnicy znają każdą z rzeczy, które zamieszkały w naszym nowym salonie a tych nowych odsyłam poniżej:

- fotel ---> 

- biały regał --->

- miętowa komoda --->

- szafka rtv --->

- nowa biała komoda i szare krzesło --->

- największy pieniek --->

- pieniek - sąsiad stolika kawowego --->


- biały pieniek --->

- stolik kawowy --->

- miętowe krzesło --->

- skrzynka na kółkach --->

- gazetnik --->

- blaszka "It's cosy here"  od Anety--->


Chyba o niczym nie zapomniałam...

Tylko ja wiem jaką mam frajdę z tego, że otaczam się rzeczami, które udaje mi się stworzyć albo przywrócic do życia...

Jest tu jeszcze ktoś?
Dotrwał ktoś do końca? ;)

Co myślicie o całości?
Ciekawa jestem strasznie!

Ślę uściski i do napisania,

26 komentarzy:

  1. jest wspaniale! mega to urzadzilas :)))bravo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przemiana! Meble świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!
      Bardzo mi miło, bo większość z nich zrobiłam albo przerobiłam sama ;) :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Zmiana jest tak ekscytująca, że z niedowierzaniem szukam podobieństw tych pomieszczeń do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to Nam chodziło :) żeby wycisnąć z tego pomieszczenia wszystko co najlepsze tak żeby było nie do poznania ;)
      Fajnie, że się udało :)

      Usuń
  4. Uwielbiam Twoje przeróbki.Wszystkie już zresztą jako stały czytelnik wcześniej widziałam:) A dziś zachwycam się szarym dywanem.Boski jest.Skąd i za ile?Pisz szybciutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/okazja-dywan-200x300-duzo-wzorow-w-niskiej-cenie-i6061686932.html
      :) jestem z niej bardzo zadowolona a ten wzór podbił moje serce :)

      Usuń
  5. Salon wygląda obłędnie! Jestem pod wrażeniem podłogi <3 Piękne miejsce sobie stworzyłaś :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w moim świecie! :)
      Jest mi bardzo, bardzo miło czytać taką opinię ponieważ parkiet odnawialiśmy sami od A do Z :)
      Pozdrawiam!
      :)

      Usuń
  6. Widać, że pokochałaś nowe mieszkanie. Zadbałaś o każdy detal. Urzekające są miętowe akcenty. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem :) Jest Nam tutaj baaardzo dobrze... :)
      Napracowaliśmy się ale było warto ;)
      Dziękuję!

      Usuń
  7. Edyta metamorfoza gigant Ogrom pracy Brawo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była sama przyjemność :)
      A teraz tak miło się odpoczywa w takim "naszym" miejscu... ;)

      Usuń
  8. What????? O mamo! Niesamowita metamorfoza! Jest przeprzepięknie!!;)))
    Faktycznie strasznie dużo miejsca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, o wiele więcej niż w poprzednim mieszkaniu :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Gratuluję metamorfozy! Widać, że je uwielbiasz i poświęcasz czas na każdy szczegół :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja. Siedzę z mężem przy kawie i co chwilę pokazuję mu Twoje zdjecia. On w końcu pyta: I to wszystko w jednym mieszkaniu? Super :-)
    Gratuluję efektu, świetna metamorfoza :-) I genialne rozwiązanie całej przestrzeni. Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa... ale mi miło czytać takie słowa... :*
      Heh,to wszystko w jednym salonie bo reszta jeszcze czeka na pokazanie.. ;))))
      Ściskam niedzielnie! Miłego dnia!
      :) :*

      Usuń
  11. Metamorfoza przez duże M!
    Fajna, duża przestrzeń urządzona z klasą.
    Podłoga po przemalowaniu wygląda świetnie.
    P.S. Chyba mamy takie same szare dywany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z podłogą najdłużej się męczyliśmy ale teraz podoba nam się niesamowicie :)
      Dzięki za miło słowa :*

      Usuń
  12. Ależ przemiana. Jest pieknie i z pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie zmiany jak najbardziej za! Ciekawy pomysł na mieszkanie. Ja teraz planuje remont w salonie w moim domu. Dobieram teraz z http://drzwiczki-kominkowe.pl/ eleganckie drzwiczki kominkowe

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 It's cosy here ... , Blogger