Oh, Deer!









Witajcie!

Do motywu jelenia wzdycham od dawna! WRÓĆ! wzdychałam! bo już go sobie zrobiłam w takiej formie jak chciałam i jestem przeszczęśliwa:) Swoją drogą, jak nie wiele potrzeba mi do szczęścia ;) Już teraz wiem, że nie jest to ostatni jelen w naszym mieszkaniu szczególnie, ze niebawem już całkiem zagoszczą u nas dekoracje zimowe, a do takich motyw jelenia pasuje idealnie!




Do przygotowania takiego jelenia potrzebujemy biały i szary brystol, antyramę i kontur jelenia. Ja swojego jelenia znalazłam szybko bo od dawna wiedziałam jaki mi się marzy. Następnie wydrukowałam go sobie w formacie A4.















Kolejnym etapem było narysowanie jelenia zgodnie ze wzorem  ale takiego, żeby pasował do antyramy o rozmiarze 70 x 50 cm.










Osobnik, który już sobie dumnie wisi na ścianie w moim kąciku biurowym jest już drugim z kolei ;) pierwszy wyszedł w miarę ok ale po pół godziny patrzenia na niego i po komentarzu Pana Męża: "Ten jeleń wygląda jakby miał tarczycę" (HAHAHAAHA uwielbiam komentarze mojego M.) szybko zabrałam się za rysowanie kolejnego. Teraz jest super!






























Wam też podoba się taki motyw?

Ściskam, 







1 komentarz:

Copyright © 2014 It's cosy here ... , Blogger