Boys' world - Puzzle lamp...



To znowu ja! :)


Lampa, którą chcę Wam dziś pokazać chodziła mi już dawno po głowie. Dokładnie od momentu kiedy zobaczyłam, że nasz puzzlo-maniak- Bartek doprowadził swoje pierwsze w życiu "dorosłe"  puzzle do takiego stanu, że w jedną całość to już raczej nie miały szansy być złożone czyt. poobrywał uszka puzzlom! ;)

Hmm, no i co tu z tym począć - pomyślałam. Teoretycznie mogłam wszystkie wyrzucić bo należę do osób, które nie gromadzą uszkodzonych i nierokujących na przyszlość zabawek.

Tylko, że te puzzle które zostały dobrze rokowały! :) Wystarczyło pomalować je na biało i czarno a potem klejem na gorąco przykleić  do papierowego klosza...i TADAM! :]
























Muszę się przyznać, że ta lampa to początek rewolucji w pokoju chłopaków...Nie wiem kiedy ta  rewolucja się skończy ale jeśli uda mi się zrealizować wszystko co sobie zaplanowałam to na pewno się pochwalę.

Aha! Pudełko po puzzlach też zyskło nowe życie ;)






 



Na koniec jeszcze mój mały pomocnik - dumny ze swojej nowej lapmy ;)





Zmykam! Pa! :)





9 komentarzy:

  1. No tak , bez pomocy męskiej ani rusz :) Hi a papier zakupilam taki sam ... Do tego samego celu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo jak go tu nie kupić, nie? ;) :*

      Usuń
    2. ps. Kiedy znów pokażesz coś fajnego!?! Ja chwilowo nie mam możliwości działać tak jakbym chciała i wszystkie "grube" przedsiewzięcia czekają ale chętnie popodziwiam Twoje cudeńka! ;)

      Usuń
  2. Świetny pomysł na lampę !!!!!! Puzle wykorzystane, a ja tyle ich ostatnio wyrzuciłam , bużka

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugie życie przedmiotów - świetne diy!
    Lubię takie pomysły - tanie i efektowne :)
    Miłego wieczoru!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tanie i efektowne,,, to moje ulubione słowa! ;) POZDRAWIAM!

      Usuń
  4. Ciekawy pomysł i zabawny efekt :) Fajna metamorfoza! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 It's cosy here ... , Blogger