Literowo-cyfrowe girlandy do pokoju przedszkolaka..


Cześć i czołem!

Dawno nie miałam dla Was czegoś z pokoju moich chłopaków... no to mam - 4 x DIY dla przedszkolaków ;)






Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam szary papier pakowy - głównie za jego kolor (kojarzący mi się z drewnem) i fakturę!

Niedługo dostanę chyba kartę złotego klienta w naszym papierniczym bo tyle papieru ile ja tam kupuję to nie da się opisać ;)

A co musi poznać każdy przedszkolak?

Alfabet.

No to mamusia zrobiła swoim chłopakom literową girlandę właśnie z papieru pakowego.

Chłopaki patrzą na te litery, pytają o nie, powtarzają, starszy uczy młodszego - no chociażby chcieli się nie nauczyć to i tak się to nie uda ;)








Co przedszkolak musi umieć poza alfabetem?

Cyfry.

Mamy też girlandę cyfrową do wykonania której użyłam czarnego brystolu, taśmy w cudny zwiarzaczkowy wzorek i markera.








Jakiś czas temu napisałam na zwykłym papierowym kloszu kilka nazw zwierząt i w ten sposób powstała ciekawa kula. No i znowu te litery... ;)





Na koniec mam dla Was pomysł na zwykłe rolety.

Wiecie już, że choinki zalały Nasze mieszkanie i dostało się też właśnie roletom w pokoju chłopaków.







Te choinki to naklejki. Bardzo szybkie DIY.

Jeszcze jestem w trakcie pracy nad tym pokojem ale jak tylko skończę to pokażę Wam szersze kadry ;)

Co myślicie o takich szybkich i prostych dekoracjach?

Do następnego!

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajne i pomysłowe cyfry oraz alfabet. Szczerze to bardziej podoba mi się alfabet. Rolety super;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choinki na roletach są cudowne.Uwielbiam motyw tego drzewka wszędzie i na wszystkim😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! :-) Chyba też sobie zrobie taka girlandę z alfabetem :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne i praktyczne dekoracje!!!
    Ukradnę Ci pomysł z girlandą , bo mój Skrzat ciągle ma problemy z małymi literkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z takimi edukacyjnymi girlandami alfabet i cyferki szybciej zostaną zapamiętane :) Fajny pomysł!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 It's cosy here ... , Blogger