Łóżeczko black&white i kącik maluszka...


Witajcie! :)

Wracamy do pokoju dziecków ;)
Dzisiaj przygotowałam dla Was relację z tego, co wykombinowałam w kąciku Olka. 
Jak patrzę na te wszystkie zdjęcia to widzę tylko jedno wielkie DIY!!! :))) 












Wszystko zaczęło się od ŁÓŻECZKA...


Kiedy je kupowaliśmy to nie miałam w głowie jeszcze konkretnego planu na pokój chłopaków, zresztą wtedy chłopaka mieliśmy tylko jednego i to jeszcze w brzuchu hahahah :) i zdecydowaliśmy się na kolor sosnowy...
Po jakimś czasie zacząła mi chodzić po głowie myśl, żeby to łóżeczko, jak mnóstwo innych rzeczy, po prostu sobie przemalować. 
I tak żyłam  z tą myślą a czas płynął i płynął....
Łóżeczko po starszym bracie przejął Olek, który i tak pewno niebawem przerzuci się na łóżko piętrowe więc to był ostatni moment żeby zaszaleć z jego niemowlęcym łóżeczkiem!
No to zaszalałam! :))))











Najpierw miało być całe na biało, potem miało być całe na czarno a z racji tego, że lubię mieć wybór to stanęło na black&white - i to była decyzja najlepsza z możliwych! :) 
Ja jeszcze takiego łóżeczka nigdzie nie widziałam i teraz mogę sobie je przestawiać białym lub czarnym do przodu tak często jak będę chciała ;))) 
ps. Pan Mąż to dopiero był pozytywnie zaskoczony tym pomysłem! :)


WISZĄCA CHMURKA


Chmurki to moja słabość więc taką zawieszoną na ścianie musiałam mieć. 
Już raz uszyłam chmurkę i tak naprawdę to ta pierwsza miała iść na ścianę  - okazało się jednak, że będzie za duża i zbyt masywna więc mieszka na łóżku Bartika - kto zapomniał może zaglądnąć tutaj:  Boys world - bunk bed i szybkie diy ;)

Chmurka dla Olka jest prawie identyczna z tym, że mniejsza i "pada" z niej deszczyk...












Poniżej przepis na chmurkę :) Zakładam, że jest tak prosty, że nie trzeba opisywać ;)






"SIUSIU, CZYTANKO" i RESZTA WIECZORNEGO RYTUAŁU











Co tu dużo pisać - kiedy czytałam chłopakom przed spaniem to "zaświeciła mi się żarówka"  a, że miałam w domu leżącą odłogiem ramkę na zdjęcia, która była idalna do realizacji mojego pomysłu więc zrobiłam to szybciutko :)




PUZZLE W ŁÓŻECZKU









Uszyłam je kilka miesięcy temu i opisałam tutaj: Puzzle 3D, kiedy widząc zamiłowanie Bartika do puzzli postanowiłam mu zrobić "puzzlowy" pokój...jakież było moje zdziwienie, kiedy potem z dnia na dzień puzzle przestały go tak bardzo interesować..hahhaha :) 
No, ale szyjątka zostały i dobrze ;)


Pościel w łóżeczku planuję uszyć czarno -białą ale ta, która teraz jest też - o dziwno - mi się podoba ;)))



Całość  kącika naszego maluszka wygląda tak:

















Dotrwaliście? ;))
Z tego pokoju została jeszcze do pokazania szafa ale pracuję ciągle nad nią ;)

Zmykam bo babciny strych czeka na wizytę! ;)))


Udanego weekednu i dużooooo słoneczka!



31 komentarzy:

  1. Nie tylko dotrwałam, ale zdjęcia oglądałam parę razy :) Edytka - zdolniacha z Ciebie okrutna :) Fantastycznie,że tak dużo rzeczy sama zrobiłaś. Pozdrawiam i pędzę jeszcze raz podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe, też tak mam, że jak mi się coś podoba to tam i spowrotem kilka razy oglądam... ;))))
      Miło mi..;)
      POZDRAWIAM!

      Usuń
  2. Super to wygląda. Rzeczywiście drugiego takiego łóżeczka nie ma :-) Czy ja mogę od Ciebie zapożyczyć na blaszkę to o siusiu itd? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewno! :)
      Już jestem ciekawa Twojego wykonania!
      Ty sobie to weź a ja chyba zainspiruję się troche Twoją wersją "it's cosy here" zaraz...;)))
      :*

      Usuń
    2. Blaszka będzie moja ale favikonę taką jak ona musiałam już mieć! ;)
      Mam tylko nadzieję, że sie nie pogniewasz ale Twój pomysł zdeklasował moje wszystkie!!! :)
      Dziękuję bo pięknie to wymyśliłaś - tak jak lubię - trafiłaś w samo sedno! :***

      Usuń
  3. Słodki mimo że baw. W moich klimatach. A łóżeczko to rzeczywiście super pomysł. !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję!
    Oj tak... ;) Mamy podobny gust... BLACK &WHITE rządzi! ;)
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  5. To dołączam do Was dziewczyny :) Bo to także i moje zestawienie kolorystyczne. Pomysły w pokoju świetne i pięknie wykonane!
    Jesteś niesamowita :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem! Pomysł z biało-czarnym łóżeczkiem niesamowity - prosty ale jak niewiele osób stosuje proste rozwiązania! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! :)))
      Pomysł banalny, prawda? :)
      Ale tak to już jest, że to co proste jest najładniejsze :)
      POZDRAWIAM i zapraszam do siebie na stałe! ;)

      Usuń
  7. No brawo koleżanko , tak dużo sama zrobiłaś :) Możesz być z siebie dumna, pokój wygląda fantastycznie:) Ciekawa strasznie jestem jakie oblicze zaprezentuje nam szafa :) Czekam i buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem dumna i to bardzo! ;)))
      $Wchodzę do tego pokoju i jest mi tam dobrze i jest PRZYTULNIE ;))))
      CEL zrealizowany!
      Szafa to wyzwanie, bo nie mogę jej zamienić a nie do końca pasuje do reszty...ale ja lubię WYZWANIA! ;)))
      Udanej niedzieli! :)
      :*

      Usuń
    2. To tak jak na górze, w pokojach moich chłopaków :) Jeszcze nie pokazywałam , bo nie są do końca skończone, mogłabym tam u nich siedzieć i siedzieć :) Więc dobrze cie rozumiem :) A szafa .... dasz radę zdolniacha z ciebie :) Może rzuć fotke na mojego fb , coś doradze jak chcesz ?

      Usuń
    3. Co do szafy to Zosia Samosia - jak na mnie mówią - już wymyśliła wszystko tylko muszę wprowadzić w życie ;)
      Jutro się za to zabieram więc niedługo będe pokazywać.
      ps. Dzięki za propozycję! Skorzystam z pewnością nie raz! Bo zbieram się do malowania mebli, a Ty masz to w małym paluszku:)
      Więc najpierw poczytam jeszcze raz Twoje wszystkie wpisy a potem się poradzę! :)

      Usuń
    4. Ależ masz powera widzę :) Jakież zacięcie do pracy :) Buziulki , miłej pracy :)

      Usuń
  8. Masz wspaniałe hobby, myślę że chłopcy docenią ogrom pracy jaką wkładasz w urządzanie ich świata. Tu przecież wszystko jest zrobione własnoręcznie! Czekam na kolejne pomysły i myślę, że muszę zrobić podobną tabliczkę - przypominajkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób, zrób - jestem ciekawa Twojej wersji...;)))
      Chłopaki są jeszcze mali (1,5 i 3,5 ) ale czasami bardzo po nich widać, że się cieszą... :)))
      Poza tym widzą jak mnie cieszą takie "małe" rzeczy i tego też się uczą...
      Najlepsze jest to, że rosną i za jakiś czas znowu będzie można poszaleć z urządzaniem ich świata od nowa i już bardziej z ich udziałem i decyzjami ;)
      Pozdrawiam cieplutko!
      :)
      :*

      Usuń
  9. Dlaczego ja nie mam babcinego strychu?? zazdroszczę Ci, a łóżeczko wyszło fenomenalne, całe białe lub czarne byłoby przeciętne, a tak wyszło designerskie łoże, pozdrawiam niedzielnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh! ;) Sama sobie zazdroszczę tego strychu... ;)))
      Co ja pocznę kiedy już wszystko stamtąd przerobię!?!?!?!
      Na szczęście do tego momentu jest jeszcze daleko ;)
      Dzięki za miłe słowa :):*

      Usuń
  10. Pięknie to wszystko się prezentuje! Bardzo mi się podoba. Też myślę o czarnym łóżeczku pod kolor naszego, ale na biało - czarne nie wpadłam. :) I fajny pomysł z tą ramką, też mam taką, chociaż póki co są tam zdjęcia ślubne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! :)
      Miło jest mi Ciebie tutaj gościć :)
      Ja mam dwie takie ramki - jedna czarna, druga biała ale zdjęć w nich nie trzymam ;)))
      POZDRAWIAM i zapraszam na stałe!
      :)

      Usuń
  11. Kolejna cudna chmurka! :) I tyle rzeczy sama zrobiłaś. Piękny pokój i z prawdziwym serduchem zrobiony! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zawsze wkałdma dużo serca w to co robię ale kiedy robie coś dla swoich dzieci to już całe serce ;)))
      ale pewnie każda mama tak ma ;)
      Dzięki za miłę słowa!
      Udanego weekendu!
      :*

      Usuń
  12. plakat jest genialny :) a jak porządkuje dziecku wieczór :) psychologia się kłania normalnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No miało się tą psychologię też na studiach ... ;)))))
      Dzięki za miłe słowo! :)
      :*

      Usuń
  13. Z tym 'SIUSIU...' fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny pokoik zrobiłaś, taki w moim stylu kolorystycznym, też uwielbiam czarny i biały we wnętrzach a te wszystkie DIY piękne i na pewno cieszą najbardziej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo pomysłowa metamorfoza, takiej jeszcze nie widziałam. Podoba mi się kolorystyka w tym pokoiku. Poduszki, chmurka i rameczka też świetna. I ten puzzlowy żyrandol :-)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 It's cosy here ... , Blogger