Odmienione stare krzesło i reszta towarzystwa...


Witajcie!

Na dzisiaj przygotowałam porcję zdjęć z kolejnego kącika w salonie.







Większość mebli, które mamy w obecnym mieszkaniu przywędrowało z nami z poprzedniego miejsca. Pojawiły się tylko dwie nowe komody i kilka rzeczy, kóre ostatnio odnowiłam. 

Jedną z nich było to oto krzesło:






Z racji tego, że jest całkiem solidne, dzielnie służyło nam przez cały remont a ja w nagrodę po skończonej pracy odmieniłam go tak by mogło z nami zostać już na zawsze ;)

Tym razem zdecydowałam się na bardzo jasny odcień szarości ale nie wiem czy w niedalekiej przyszłości nie odmienię tego krzesła kolejny raz...pożyjemy zobaczymy.








Na zdjęciach widzicie nową komodę, której srebrne uchwyty jeszcze przed jej skręceniem pomalowałam sprayem na czarno.

Jest tu również kolejny plakat od ZŁOTE PLAKATY i drewniane domki zrobione przez mojego Tatę.







Lubię ten kącik... tak jak całe mieszkanie! 
;)))))))

Miłego wieczoru!

21 komentarzy:

  1. Tak podoba mi się taki kącki - fajnie że uratowałaś krzesełko - w tej odsłonie wygląda EXTRA!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale stopniujesz napięcie... ;-) Ale czekam cierpliwie, aż pokażesz całe nowe gniazdko :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stopniuję bo nie mam innego wyjścia hahahaahah:) I tak się sama dziwię kiedy mi sie udaję zrobić jakieś sensowne zdjęcia i coś napisać bo przecież ta moja kochana trójeczka trzyma mnie na pełnych obrotach 24/h ;)

      Usuń
    2. No właśnie! 24/h hahahahaha:) 24/dobę ;)))))))))))))))))

      Usuń
  3. Bardzo ładny kącik! Czekam na kolejną porcję zdjęć;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie wyszło chociaż ja wolę zupełnie inną kolorystykę :P Zapraszam do podzielenia się tym postem (lub też innym;) w link party u mnie :) http://speckled-fawn.blogspot.com/2016/07/urodzinowy-post-i-link-party-z-nagrodami.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tymbardziej bardzo mi miło :)
      Zaglądnę ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. ja tez czekam na jakies panoramiczne zdjecie calego mieszkanka!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię gdy stare rzeczy dostają nowe życie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie przemiany :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie proste a jakie piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Farba potrafi zdziałać cuda :)
    Dzban/donica - rewelacja! Do tego mój ulubiony kwiatek no i mamy duet idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kwiatki to chyba jedyne kwiatki które mnie tolerują :))))))))))))))))
      Wczoraj znowu odwiozłam na izbę przyjęć do Mamy dwa inne ;)))))

      Usuń

Copyright © 2014 It's cosy here ... , Blogger