Boys' world... i markerowe zoo...


Dzień dobry!

Powoli każdy kąt mieszkania zaczyna wyglądać tak, że jak to powiedział ostatnio Pan Mąż: 
"aż chce się mieszkać... " :)

Również w pokoju chłopaków robi się  przytulnie i z dnia na dzień przybywa dekoracji. 











Poprzedni pokój Bartka i Olka pokazywałam Wam tutaj --->

Bardzo go lubiłam i w sumie to jego było mi najbardziej szkoda w trakcie wyprowadzki...

Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło i chłopaki mają nowy pokój - już trochę bardziej "dorosły" ale bez przesady.

Dekoruję go sobie powoli...wcześniej konsultując wszystko z właścicielami a taki 2,5 i 4,5-latek to już potrafią dobrze określić co im się podoba a co nie ;)

I tak w ostatnich dniach nad łóżkiem pojawiło się ZOO!











Chłopaki bardzo chcieli mieć teraz pokój "zwierzątkowy" więc nie pozostało mi nic innego jak taki właśnie im urządzić.

Zaczęłam od narysowania markerem kilku dzikich zwierząt - ciekawa jestem czy jesteście w stanie wszystkie rozpoznać... ;)))











Wzorowałam się na zwierzakach znalezionych w sieci i przyznam szczerze, że nawet mi się podoba ta cała "gadzina" ;)
















Co jak co, ale z tą grzywą zebry to mnie poniosło... ;)))

Łapcie za markery! To takie proste!

Miłego dnia!

13 komentarzy:

  1. Pięknie to narysowałaś, ZOO wygląda wspaniale! Chłopaki muszą być dumni z mamy:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówią, że się im podoba no to pewnie się im podoba ;)
      Dziękiii! :*

      Usuń
  2. Zdolna jesteś, wiesz ? Śliczniutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, masz do tego talent! Pomysłowe i oryginalne plakaty :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Talent to by był gdybym malowała jakieś cuda a to tylko odpatrzone zwierzaki... ;) Ale tak czy tak - miło mi! ;) :*

      Usuń
  4. Nooo, Kochana talentów to Ci nie brakuje!
    Jakby spod mojej ręki wyszło to zoo, to z całą pewnością nie rozpoznałabyś poszczególnych zwierzątek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam, może jednak coś by tam rozróżnił... ;)
      Dzięki!
      :) :*

      Usuń
  5. Pięknie pani to narysowała! Strasznie mi się podoba! Troszeczkę pani przesadziła z tą zebrą;))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne to wasze domowe zoo ;) Ja we wrześniu będę się przymierzać do zagospodarowania ostatniej ściany u dzieciaków i też mają być zwierzaki, tylko robione inną metodą :) A Twoje plakaty świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne - jestem pod wrażeniem !
    Jakie proste i jakie ciekawe :)
    GENIALNE - proste a takie zgrabne!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 It's cosy here ... , Blogger