Boy's world... i skrzynkowa kolumna...


Witajcie!

Dopieszczamy, dopieszczamy każdy kąt... to i książki u dzieci musiały dostać nowe mieszkanko ;)











Dawno, dawno temu... ;) zrobiłam dzieciom regalik na książki z dwóch skrzyneczek... pamiętacie go?

Sprawdził się świetnie ale książek przybyło, mieszkanie się zmieniło więc trzeba było zorganizować coś nowego.

W dniu swoich urodzin dostałam od wujka kilka skrzynek (eh, jak ja lubię TAKIE  prezenty!) po owocach ale takich o podstawie kwadrata.







Miałam Tatę pod ręką więc szybko przeciął mi je na połówki. Jedną część trzeba było odrzucić bo była bardzo zniszczona i tak powstało 5 półeczek. Potem szlifowanie i malowanie na biało i czarno ;)

Tadam!































I jak Wam się podoba taka wersja skrzyneczek? ;)


Miłego dnia!

19 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Sama może się nim zainspiruję i coś takiego wykonam do nowego domku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takiego wykorzystania skrzynek jeszcze nie widziałam. Rewelacyjny pomysł z tym przepołowieniem!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko je zobaczyłam to już wiedziałam, że będzie cięcie ;)))
      Dzięki! :)

      Usuń
  3. To prawda zgadzam się z Jagusią.Ja też pierwszy raz widzę takie skrzynkowe DIY.Efekt świetny.Na książki,na kwiaty,na zabawki.Podoba mi się.
    Ps.Zapraszam do mnie na urodzinowe rozdanie.Do wygrania miętowa półka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Uniwersalny ;)
      Dlatego tak lubię skrzynki ;)

      Usuń
  4. Wow ! Świetny efekt tanim kosztem :) nasza półka też już się ugina więc kto wie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki na tym regale to jedynie część naszych zbiorów - ta lżejsza ;)
      Ale książki muszą być - kilka to na pamięć już znają ;)

      Usuń
  5. O mamo! Jakie oryginalne! Ja też nigdy nie widziałam takich półek na książki;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na wykorzystanie skrzynek :) Nie dość, że ładnie wyglądają, to na dodatek są mega praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo praktyczne - polecam! :)

      Usuń
    2. Tylko ja nie wiem czy u moich dzieciaków się jeszcze coś zmieści :P Ma nadzieję, że niedługo uporam się z ich pokojem - jak pójdą do przedszkola, zrobię im porządki :D

      Usuń
    3. Też mam dużo planów na "od czwartku" ;) Wtedy chłopaki do przedszkola a ja zostanę w domu tylko z Maleńką i będziemy wojować ;)

      Usuń
  7. Skrzynki w nowej odsłonie! Świetnie wyglądają na ścianie :)
    A Ty wiesz, że takich kwadratowych jeszcze nie widziałam. U nas w warzywniakach mają tylko te standardowe, prostokątne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, ja sama nie wiem skąd ten mój wujek je wytrzasnął... ;)

      Usuń
  8. Regał jest świetny! :)
    Na pewno poręczny i porządny :)
    Ja bym się z takiego cieszyła...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 It's cosy here ... , Blogger