For her... kwiaty dla Kwiatuszka...


Dzień dobry!

Był post o rysunkach dla moich chłopaków to teraz przyszła pora na to, co zrobiłam do kącika mojej Izabelki :)








Tym razem w ruch poszła KREPINA i już wiem, że to nie było moje ostatnie z nią spotkanie. Jest rewelacyjna i tyle można z niej wyczarować... 

Ja zamarzyłam sobie wielkie kwiaty nad łóżeczkiem Małej a że lubię spełniać swoje marzenia to kwiaty już wiszą tam gdzie było ich miejsce.








Jak zrobić podobne?






Do zrobienia jednego kwiatka potrzebujemy jedno opakowanie i:

- tniemy całość na równe paski,
- zaokrąglamy końce każego paska,
- dzielimy wszystkie paski na trzy części i pierwszą część przewiązujemy sznurkiem
- dokładamy drugą część pod kątem prostym i przewiązujemy mocno sznurkiem,
- dokładany trzecią część i ponownie przewiązujemy sznurkiem,
- rozkładamy płatki na boki...

;)




 




Wierzcie lub nie ale są piękne i myślę, że każda dziewczynka byłaby z takich zadowolona!

Moja osobista dziewczynka przed snem nie może oderwać od nich wzroku... ;)




 




Macie ochotę na kwiatka? ;)

Miłego dnia!

12 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądają te kwiaty. Kolorki dobrane idealnie. Wcale mnie nie dziwi, że Mała ciągle na nie patrzy :)
    Edi, teraz możesz artystycznie wyżywać się bez przeszkód też na różowo :)
    Robiłam kiedyś podobne ozdoby, ale z serwetek :) Bardziej przypominały pompony.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Z tym różem to tak bez przesady u Nas jest ;) W sumie tylko na tych kwiatach i kilku dodatkach w łóżeczku i tyle i do tego szarości - jakoś do mojej małej Kobietki nie pasuje mi kolor czarny ;)
      Pozdrawiam ciepło!
      :) :*

      Usuń
  2. Ładnie się prezentują :) Obawiam się, że w pokoju moich dzieciaków już się nie zmieszczą takie, ale na imprezę urodzinową małej zawsze patent może się przydać :) ;

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie to proste, a efekt rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie się prezentują! Ja też nie mogłabym oderwać wzroku! Różowy górą!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi edyta !! I love your blog and you house .. you have a new follower
    angelica

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Angelica!
      It's so nice to hear that :)
      Have a good day!
      Edyta

      Usuń

Copyright © 2014 It's cosy here ... , Blogger