Druga brytfanka i lampioniki...


Dzień dobry!

Bardzo Wam dziękuję za wszystkie miłe słowa pod ostatnim postem!


spodobała się Wam tak bardzo jak mnie - miło... ;) :*

Dzisiaj pora na brytfankę nr.2...









Stara brytfanka pomalowana na czarno i ozdobiona białym krzyżykiem + białe wrzosy w drewnianej beczułce po kawie + kilka małych słoiczków z tealight-ami ozdobionych sznurkiem i szarą tasiemką i serce od http://zloteplakaty.pl/ = dekoracja umilająca jesienne wieczory...
















Tylko tyle i aż tyle...

No i jak Kochani... biała czy czarna brytfanka przypadła Wam bardziej do gustu...hmm? :)

Ja już nie mogę się doczekać kiedy wieczoram zapalę świeczki...

Miłego dnia!

15 komentarzy:

  1. A ja moje stare brytfanki wyrzuciłam :/ nie wiedziałam ze takie cuda mozna z nich zrobic :) bardzo mi sie podobaja !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwarantuję Ci, że prawie każdy by je wyrzucił... ;)
      Ale teraz już wiesz co zrobić z brytfanką, która już nie będzie się nadawała do pieczenia ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Mi chyba biała bardziej wpadła w oko :) no i jeszcze ta beczułka z wrzosami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biała przemiana bardziej "spektakularna", nie? ;)
      Kawę dostałam od Taty... ale chodziło tylko o beczułkę bo kawy nie piję ;)

      Usuń
    2. Chyba tak :) Więc może to tym spowodowane :)
      Ładnie kawę pakują :)

      Usuń
  3. Świetne. Sama nie wiem co lepsze, biel czy czerń, ale sznurkowe rączki to jest to. Na szczęście blaszki wieczne nie są i wkrótce moje będą gotowe do zmian. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są, nie są więc już wiesz co później z nimi zrobić ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Dą świetne. Ta doniczka bardzo pomysłowa. Mnie bardziej się podoba blaszka biała z choineczkami;))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. GENIALNY pomysł!!!! Bardzo mi się podoba! Faktycznie przyda się ! po co wyrzucać jak już jest stara - jak można ją tak świetnie wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, można! :) Ja sobie teraz patrzę na te moje lampioniki i tak mi fajnie... ;)
      Miłego wieczoru ;) :*

      Usuń
  6. Fajny pomysł. Swego czasu takie brytfanki używałam jako doniczki na kwiaty cebulowe. Może czas wrócić do tego pomysłu :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz mam kolejny pomysł... na taką długą wąską brytfankę ;)

      Usuń
  7. Obie tacki wyglądają rewelacyjnie! Świetna jesienna aranżacja :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 It's cosy here ... , Blogger