Zrobiony na szaro...


Dzień dobry!

Dzisiaj przenosimy się znowu na chwilę do kuchni... a tam czeka na Was mój nowy-stary regał...



 


Znaleźliśmy go na obecnym mieszkaniu i stwierdziłam, że będzie idealny do naszej nowej kuchni. W głowie miałam już plan co na nim sobie poukładam. 

Oczywiście daleko mu było do ideału:



  



Na zdjęciach jest już po umyciu a i tak nie mogłam pozbyć się kilku plam.

Wybrałam dla niego kolor szary - ten sam którym pomalowałam wcześniej krzesło
---> 
http://itscosyhere.blogspot.com/2016/07/diy-66-odmienione-stare-krzeso-i-reszta.html




 



Na regale poukładałam sobie słoiczki z przyprawami i innymi smakołykami takimi jak rodzynki, orzechy, wiórki kokosowe i wiele innych ;)

Do ich wykonania posłużyłam się małymi słoikami, do których zakrętki pomalowałam na czarno oraz etykietami znalezionymi tutaj--->
http://mrspolka-dot.com/kuchenna-organizacja-i-darmowe-etykiety-na-przyprawy-do-druku/

i tutaj --->
http://www.mypinkplum.pl/2015/07/140-etykiet-na-przyprawy-zioa-i-bakalie.html.

Zwykle takie etykiety drukuje się na specjalnym papierze ale ja nie miałam takiego pod ręką więc wydrukowałam normalnie i przykleiłam je frontem do szerokiej taśmy bezbarwnej (żeby się nie brudziły) a następnie do taśmy dwustronnej i do słoików ;)

Było z tym trochę zabawy ale ja to lubię ;)



 




 




ps. moje krzyżykowe zasłony opisane 
tutaj --->
http://itscosyhere.blogspot.com/2016/08/diy-69-lill-i-vivan-po-mojemu-w.html

już zmieniły swoją lokalizację ;) 
Dziwi to kogoś? ;))))))))


Miłego dnia Kochani!

20 komentarzy:

  1. Ładnie mu w szarościach :) Wcześniej wyglądał tak piwnicznie ;) a teraz nie dość, że ciekawie możesz wyeksponować kuchenne smakołyki, to jeszcze sam regał jest w sobie interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dokładnie tak jak mówisz :)
      Piwnicy mówimy stanowcze "nie" ;)))
      Pozdrawiam!
      :)

      Usuń
  2. Fajny regał z fajnymi drucianymi koszami, a na nim pełna organizacja! :)
    P.S. Zrobiłaś mi smaka na grzane wino ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajjjjjj, nawet mi nie mów o grzanym winie! Tak bardzo lubię... ale teraz mam inne (mleczne) priorytety... ;)))
      Dzięki, że wpadłaś :) :*

      Usuń
  3. Mi się od razu bardziej podoba :) Jeden zdecydowany kolor jest świetny! Słoiczki zaadoptowane na pojemniczki do przechowywania świetne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze wszystkiego potrafisz wydobyć piękno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) Fajnie, że tak odbierasz moje poczynania... ;)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  5. Bardzo fajnie wygląda ten regał, a słoiczki z nowymi etykietkami są urocze :) I po co wydawać kasę na nowe jak można mieć takie piękne DIY :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Musztardka do musztardki i mamy kolekcję słoiczków za darmo ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Regał prezentuje się fantastycznie! Na prawdę pięknie udało ci się go odnowić. Także słoiczki są cudne!

    Pozdrawiam ciepło,
    Zuzia z Merely Susan

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę super regał, świetnie się prezentuje. Słoiczki też niczego sobie;))))) Tak myślałam, że te zasłony długo tam nie pobędą;)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. O świetnie zorganizowałaś sobie wszystkie przyprawy, dodatki w kuchni. A ten kolor szary - jak dla mnie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Regał prezentuje się świetnie:) Fajnie że wrzuciłaś linki do etykiet, jestem w trakcie urządzania spiżarni, będą jak znalazł:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny zrobiły kawał dobrej roboty - ja nie mogę się napatrzeć na te etykiety ;)
      Spiżarnia.... w takim miejscu też można fajnie wszystko urządzić... czekam na Twoje pomysły!
      Miłego dnia!
      :)

      Usuń

Copyright © 2014 It's cosy here ... , Blogger