Dekoracje z brystolu...


Witajcie!

Już myślałam,że się nie uda nic więcej napisać do Was przed Świętami ;)

Ale są - tak rzutem na taśmę - trzy propozycje świątecznych (i nie tylko) dekoracji wykonanych z brystolu.




1. GWIAZDY

Gwiazdy robiłam już w tamtym roku ---> 

i tam znajdziecie instrukcję jak je wykonać.

W tym roku poszłam w rozmiar maxi ale kilka mniejszych też mam ;)




2. CHOINKI

Oooo, choinki to już dawno za mną chodziły ;)
W końcu, kiedy pomyślałam, że muszę znaleźć jakąś instrukcję i sobie takie zrobić, jak na złość, wyskoczył problem z dostępem do internetu...

Siadłam więc nad tym brystolem, pomyślałm i zrobiłam po swojemu i wyszły ;)

Jeśli chcecie takie mieć, to:

- bierzecie dwie prostokątne kartki 
(im większe, tym większa będzie choinka)
- składacie je na pół wzdłuż dłuższej krawędzi
-na złożonych kartkach rysujecie połowę choinki i wycinacie ją
- po rozłożeniu macie dwie choinki
-teraz nacinacie jedną od dołu, drugą od góry do tego samego momentu
-wkładacie jedną w drugą
- i wierzchołki oraz spód choinki mocujecie taśmą :) 





3.BANER LITEROWY

Już kilka takich banerów robiłam sobie lub moim dzieciom ale tym razem mam dla niego jeszcze jedno, inne zastosowanie 
(o tym w następnym poście ;))
Wystarczyło wyciąć litery i powiesić je na bezbarwnej żyłce.





Serdecznie polecam zabawę z brystolem!

Wesołych Świąt Bożego Narodzenia Kochani!
Niech będą spokojne i tak rodzinne jak to tylko możliwe :*

Edyta

5 komentarzy:

  1. Jednak prezeruję odrobinę wiećej koloru, świata Bożego Narodzenia kojarzą mi się z ciepłymi barwami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, każdy przecież ma tak jak lubi najbardziej :)
      Brystole można kupić w różnych kolorach więc nie widzę problemu ;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Baner jest cudny! W tym roku jest już za późno, ale w następnym z pewnością wezmę się do roboty! Radosnych, spokojnych Świąt Bożego Narodzenia! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Edytko, radosnych Świąt!:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 It's cosy here ... , Blogger