Jak dobrze, że zostają na dłużej ...


Witajcie!

Świeta Bożego Narodzenia - piękny czas! 
Jedyne czego w  nich nie lubię, to fakt, że tak szybko mijają... jeszcze tylko jutro i już...
Na szczęście jeżeli tylko troszkę się postaramy to ich magia może Nam towarzyszyć o wiele dłużej! 
Ja się postarałam i dzięki dekoracjom jest pięknie :)
Tak jak zapowiadałam, kolorem dominującym na te Święta jest ZIELEŃ, a jak zieleń to automatycznie i BRĄZ... Przyznaję szczerze, że przez moment bałam się, że to się nie uda ale efekt przerósł moje oczekiwania i jest taki, że mogłabym nie wychodzić z naszego salonu... reszta domowników też ;)
































Do tego wszystkiego jest jeszcze ONA - CHOINKA! ;) (o niej jutro ;)

Wszystkim którzy tu zagladają a w szczególności tym, którzy pozostawiają po sobie ślad życzę cudownego Drugiego Dnia Świąt! :*

Chwilo trwaj!





2 komentarze:

  1. Pięknie Edytko :) Każdy detal dodany z gustem i bez zbędnego przepychu :) Tobie też życzę spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia oraz spełnienia marzeń w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 It's cosy here ... , Blogger