Drugie oblicze znajomego...


Witajcie! :)

Kończą się wakacje, kończy się wolny czas więc i na blogowanie będzie go mniej... ale BĘDZIE! :)
Tym bardziej, że ciągle przybywa tu gości, co mnie bardzo cieszy ;):*

Dzisiaj mam dla Was zdjęcia czegoś, co już widziałyście... tylko w nowej odsłonie...








Tak, tak.. jest to coś drewnianego i PIEŃKOWEGO! :)))

Jest to pieniek, który stał sobie na balkonie i tak się tam prezentował:
ale zapragnęłam mieć go w salonie... a, że nie byłabym sobą gdybym nie chciała nic zmieniać non stop to pieniek przeszedł małą metamorfozę... ;)








Pomalowałam go tylko na biało a na górze namalowałam krzyżyk ;)))

I kolejny raz okazało się, że biel to biel i ten kolor nie ma sobie równych... ;)

Poniżej porównanie "przed" i "po"








Chociaż uwielbiam naturalny kolor drewna to w tym pieńku coś nie do końca mi grało... 
a teraz to jest TO! :)













Na zdjęciach widzicie też mój koszyk z balkonu z rattankami w środku i słoik na ogórki... 








To jest mój sposób na takie i inne słoiki! :)
Z racji moich bardzo przykrych doświadczeń ze słoikami i przetworami w nich, nie mogę się przemóc, żeby spróbować coś samodzielnie przygotować i trzymam się z daleka od przetworowych historii.

Wprawdzie takie wielkie słoiki to jedynie   na moje ukochane ogórki kiszone się nadają i tu nie trzeba nic gotować ale i tak, szkoda mi "marnować" mój słoiczek na ogórasy ;)


No to jak? Wolicie pierwsze czy drugie oblicze tego koleżki..hmm? ;)))


Idę łapać ostatnie promienie gorącego letniego słońca... :)


Do napisania!


19 komentarzy:

  1. Podoba mi się w nowej odsłonie i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet przez chwilę nie pomyślałam, żeby zdzierać tą białą farbę.. ;)))
      Jak dla mnie teraz jest idealny!
      Ściskam,
      :)

      Usuń
  2. Pięknie się prezentuje, chociaż w starej wersji także był ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, dlatego zwrócił moją uwagę w lesie.. ;))) ale jak dla mnie teraz jest ładniejszy ;)
      Miłego wieczoru!
      :)

      Usuń
  3. Dla mnie... piękny!
    Ślę uściski :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna przemiana pieńka!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Widać trochę malowania nikomu nie zaszkodzi... ;)))))
      :*

      Usuń
  6. Ależ metamorfoza, bardzo dizajnerski ten pieniek teraz. Dle mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny pieniek i słoik rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoik za jedyne 15 zł ;)))
      To lubię! :)
      Miłego dnia!
      :)

      Usuń
  8. Odmiana na duży plus :) I ten kraciasty słoik jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieniek biały jest BOSKI!!!Piękny koszyk i bardzo fajny słój!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 It's cosy here ... , Blogger