Boys' world - Opleciony na cacy!


Hello!


Ja i szydełko to do niedawna były dwa obce sobie światy...;) 
Potrafię zrobić różne rzeczy różnymi narzędziami ale szydełko zawsze mnie przerażało...
No i pojawił się problem... 

Bo co tu zrobić,jeżeli bardzo podobają mi się ręcznie robione chodniczki a nie potrafię ich sobie zrobić....no co tu zrobić... no NAUCZYĆ SIĘ! ;) i wiecie co... to jest taka prosta sprawa...;))) 

Wystarczyło kilka rad mamy - mistrzyni szydełka - żeby się rozkręcić i żeby w pokoju dzieci stanął nowy stary koszyk, który przeszedł metamorfozę... 

O jego bliźniaku, którego okleiłam matą antypoślizgowa do szafek, pisałm już tutaj: KLIK.

Tym razem zdecydowałam się na zrobienie szydełkiem pokrowca, który bedzie można zdjąć i odświeżyc raz na jakiś czas. 

Efekt jak dla mnie super a i w szafach zrobiło się luźniej po pocięciu w paski kilku niepotrzebnych już ciuszków...;) 










 



 



 



Mam już kolejny szydełkowy cel... dywanik pod krzesło przy biurku ;)



 



Już działam! ;)

(ps. dla przypomnienia - tak wyglądał koszyk zanim go pomalowałam na biało i nałożyłam na niego pokrowiec)






Ściskam!



7 komentarzy:

  1. Piękny wyszedł Ci ten koszyczek.To prawda że szydełkowanie nie jest wcale takie trudne jak się wydaje.Ja zrobiłam dwie girlandy z kulek właśnie na szydełku, a Ty na pierwszy raz zaraz zrobiłaś taki wielki kosz , jestem pod wrażeniem, pozdrawiam Adriana z http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! :) Jest mi bardzo miło to czytać ;) POZDRAWIAM!

      Usuń
    2. ps. widziałam właśnie te Twoje girlandy! Piękne! i widzisz... takiego czegoś to bym nie potrafiła zrobić i nawet mnie nie ciągnie do tego...;) ale trudno, zostaję przy swoich materiałowych dywanikach ;)

      Usuń
  2. Szydełkowanie ze skrawków materiału? Ciekawe, czekam na ten dywanik ;-) Na obrobienie szydełkiem kosza bym się nie porwała ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie skrawków, nie skrawków... tylko to musisz mieć jak najdłuższe paski ;))) i dawaj dookoła i jest ;) Dywanik się robi.. i znów idziE to szybciej niż mi się wydawało ;) BUŹKI! ;)

      Usuń
  3. Cudny recykling! Bardzo podoba mi się pomysł z wyplataniem kosza z resztek materiału :)
    Miłego dnia!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 It's cosy here ... , Blogger